Multimedia

REUTERS / ALEXANDER NATRUSKIN

Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών, Σεργκέι Λαβρόφ, σε συνέντευξη Τύπου στη Μόσχα μετά ...

Τρίτη, 12 Αυγούστου 2008 13:18

Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών, Σεργκέι Λαβρόφ, σε συνέντευξη Τύπου στη Μόσχα μετά τη συνάντηση που είχε με τον προεδρεύοντα του ΟΑΣΕ, Φινλανδό ομόλογό του Αλεξάντερ Στουμπ, τόνισε πως η Μόσχα δεν έχει πλέον «καμία εμπιστοσύνη στη σημερινή ηγεσία της Γεωργίας».