Multimedia

REUTERS / CARLOS BARRIA

Τη δεύτερη νίκη τους στο Ολυμπιακό τουρνουά μπιτς βόλεϊ ανδρών πέτυχαν οι ...

Τετάρτη, 13 Αυγούστου 2008 13:03

Τη δεύτερη νίκη τους στο Ολυμπιακό τουρνουά μπιτς βόλεϊ ανδρών πέτυχαν οι Ρότζερς/Νταλχάουζερ. Στο πλαίσιο της 3ης ημέρας του Β΄ ομίλου, το δίδυμο από τις ΗΠΑ επικράτησε 2-0 σετ (21-12, 21-13) των Αργεντινων Κόντε/Μπαρασέτι.