Multimedia

REUTERS / BEAWIHARTA

Ο Νταν Λιν κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο μονό των ανδρών για ...

Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2008 11:14

Ο Νταν Λιν κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο μονό των ανδρών για το Ολυμπιακό τουρνουά μπάντμιντον. Ο Κινέζος αθλητής νίκησε στον τελικό τον Τσονγκ Ουέι Λι από τη Μαλαισία με 21-12, 21-8.