Multimedia

REUTERS / HANS DERYK

Ο Λέσεκ Μπλάνικ από την Πολωνία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο άλμα ...

Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2008 16:08

Ο Λέσεκ Μπλάνικ από την Πολωνία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο άλμα της ενόργανης γυμναστικής των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου.