Multimedia

EPA / GEOGIOS KEFALAS

Το δίδυμο Τιαν Γία/Βανγκ πανηγυρίζει την πρόκρισή του στον τελικό του μπιτς ...

Τρίτη, 19 Αυγούστου 2008 11:07

Το δίδυμο Τιαν Γία/Βανγκ πανηγυρίζει την πρόκρισή του στον τελικό του μπιτς βόλεϊ γυναικών μετά την νίκη της επί των συμπατριτώτων τους Ξούε/Ζανγκ Ξι με 2-1 σετ. Για το χρυσό μετάλλιο θα αναμετρηθούν με τις αμερικανίδες Γουόλς/Μέι Τρένορ.