Multimedia

EPA / SRDJAN SUKI

H Νότια Κορέα πήρε τον εισιτήριο για τα ημιτελικά του Ολυμπιακού τουρνουά ...

Τρίτη, 19 Αυγούστου 2008 14:46

H Νότια Κορέα πήρε τον εισιτήριο για τα ημιτελικά του Ολυμπιακού τουρνουά χάντμπολ γυναικών, αφού επεκράτησε της Κίνας με 31-23. Η «ασημένια» Ολυμπιονίκης της Αθήνας θα αντιμετωπίσει την Πέμπτη τη Νορβηγία.