Multimedia

REUTERS / ALEXANDER DEMIANCHUK

Η Κίνα, «χρυσή» Ολυμπιονίκης της Αθήνας στο βόλεϊ γυναικών, ανέβηκε και πάλι ...

Σάββατο, 23 Αυγούστου 2008 13:10

Η Κίνα, «χρυσή» Ολυμπιονίκης της Αθήνας στο βόλεϊ γυναικών, ανέβηκε και πάλι στο βάθρο των νικών, αυτή τη φορά στην τρίτη θέση, κερδίζοντας στο μικρό τελικό την Κούβα με 3-1 σετ (25-16, 21-25, 25-13, 25-20).