Multimedia

REUTERS / MARCOS BRINDICCI

Απογοήτευση για τους παίκτες της Νιγηρίας που δεν μπόρεσαν να επαναλάβουν ότι ...

Σάββατο, 23 Αυγούστου 2008 13:30

Απογοήτευση για τους παίκτες της Νιγηρίας που δεν μπόρεσαν να επαναλάβουν ότι είχε γίνει το 1996 στην Ατλάντα όπου είχαν κερδίσει την Αργεντινή και είχαν πάρει το χρυσό μετάλλιο στο Ολυμπιακό τουρνουά. Αυτή τη φορά στο Πεκίνο ηττήθηκαν με 1-0 και αρκέστηκαν στη δεύτερη θέση.