Multimedia

EPA/RUNGROJ YONGRIT

Μετά από οκτώ χρόνια (από το 2000 στο Σίδνεϊ) οι ΗΠΑ «αναρριχήθηκαν» ...

Κυριακή, 24 Αυγούστου 2008 12:52

Μετά από οκτώ χρόνια (από το 2000 στο Σίδνεϊ) οι ΗΠΑ «αναρριχήθηκαν» και πάλι στην κορυφή του βάθρου σε Ολυμπιακό τουρνουά μπάσκετ. Σε ένα συγκλονιστικό τελικό στο Πεκίνο, το σύνολο του Μάικ Σιζέφσκι επικράτησε 118-107 της μαχητικότατης Ισπανίας και κατέκτησε το 13ο χρυσό στην Ιστορία του και 16ο μετάλλιο συνολικά.