Multimedia

REUTERS / JASON REED

Το δεύτερο διαδοχικό μετάλλιο σε Ολυμπιακό τουρνουά μπάσκετ πανηγύρισε η Αργεντινή στο ...

Κυριακή, 24 Αυγούστου 2008 15:18

Το δεύτερο διαδοχικό μετάλλιο σε Ολυμπιακό τουρνουά μπάσκετ πανηγύρισε η Αργεντινή στο Πεκίνο. Η «χρυσή» Ολυμπιονίκης της Αθήνας επικράτησε 87-75 της Λιθουανίας, στον «μικρό τελικό» της διοργάνωσης, και κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο.