Multimedia

REUTERS / STEFANO RELLANDINI

Η ανδρική ομάδα βόλεϊ των Ηνωμένων Πολιτειών κατέκτησε για τρίτη φορά στην ...

Κυριακή, 24 Αυγούστου 2008 15:23

Η ανδρική ομάδα βόλεϊ των Ηνωμένων Πολιτειών κατέκτησε για τρίτη φορά στην ιστορία της και πρώτη μετά το 1988 το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου. Οι Αμερικανοί νίκησαν στον τελικό της κορυφαίας διοργάνωσης τη -«χρυσή» Ολυμπιονίκη της Αθήνας- Βραζιλία με 3-1.