Multimedia

REUTERS / STRINGER

Ο ΓΓ του ΟΗΕ Μπαν Γκι-μουν εξέφρασε χθες Τρίτη τη «βαθιά του ...

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2008 10:53

Ο ΓΓ του ΟΗΕ Μπαν Γκι-μουν εξέφρασε χθες Τρίτη τη «βαθιά του ανησυχία» για τις εντεινόμενες εχθροπραξίες στη Σρι Λάνκα που, όπως εκτίμησε, ίσως έχουν πολύ σοβαρές συνέπειες για τους αμάχους. Η κυβέρνηση της Σρι Λάνκα αξίωσε την απομάκρυνση των εργαζομένων υπηρεσιών των ΗΕ από τις περιοχές όπου διεξάγονται μάχες ανάμεσα στις κυβερνητικές ένοπλες δυνάμεις και τους αντάρτες της αυτονομιστικής οργάνωσης Τίγρεις της μειονότητας των Ταμίλ. Ο στρατός έχει εξαπολύσει τους τελευταίους μήνες μεγάλης κλίμακας επιχειρήσεις με στόχο την ανακατάληψη εδαφών που ελέγχουν οι αυτονομιστές στο βορρά.