Multimedia

Reuters / DUSAN VRANIC

Ο αμερικανός υπουργός Αμυνας Ρόμπερτ Γκέιτς (δεξιά) παραδίδει τη σημαία της πολυεθνικής ...

Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2008 16:15

Ο αμερικανός υπουργός Αμυνας Ρόμπερτ Γκέιτς (δεξιά) παραδίδει τη σημαία της πολυεθνικής δύναμης στο Ιράκ στο στρατηγό Ρέιμοντ Οντιέρνο (αριστερά), ο οποίος ανέλαβε από σήμερα τη διοίκηση της δύναμης, αντικαθιστώντας τον συμπατριώτη του στρατηγό Ντέιβιντ Πετρέους (κέντρο).