Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οι καθηγητές και δάσκαλοι συγκεντρώθηκαν σήμερα στο υπουργείο Μακεδονίας -Θράκης, εκφράζοντας την ...

Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2008 15:31

Οι καθηγητές και δάσκαλοι συγκεντρώθηκαν σήμερα στο υπουργείο Μακεδονίας -Θράκης, εκφράζοντας την διαμαρτυρία τους για τα «προβλήματα που υπάρχουν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης».