Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΛΤΕΣ

Εξω από το υπουργείο Παιδείας συγκεντρώθηκαν δάσκαλοι και νηπιαγωγοί, διαμαρτυρόμενοι για τα ...

Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2008 17:56

Εξω από το υπουργείο Παιδείας συγκεντρώθηκαν δάσκαλοι και νηπιαγωγοί, διαμαρτυρόμενοι για τα «προβλήματα στα σχολεία λόγω της έλλειψης κτηρίων, προσωπικού και υλικοτεχνικής υποδομής». Κάποιοι προσπάθησαν να εισέλθουν στο υπουργείο και τότε ήρθαν αντιμέτωποι με δυνάμεις της αστυνομίας.