Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ

H μητέρα του αδικοχαμένου Αλεξ, Νατέλα, περιμένει, όπως είπε, την τιμωρία των ...

Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2008 13:27

H μητέρα του αδικοχαμένου Αλεξ, Νατέλα, περιμένει, όπως είπε, την τιμωρία των δραστών και απαιτεί να μάθει τι έκαναν με το πτώμα του παιδιού της. Σήμερα ξεκίνησε, στο Μονομελέςς Δικαστήριο Ανηλίκων Θεσσαλονίκης, η δίκη των πέντε ανηλίκων οι οποίοι κατηγορούνται για την εξαφάνιση του 11χρονου Αλεξ Μεχισβίλι.