Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / INTIME SPORTS

Στο μυαλό του Ερνέστο Βαλβέρδε είναι μόνο το παιχνίδι με τον ΟΦΗ. ...

Τετάρτη, 24 Σεπτεμβρίου 2008 17:38

Στο μυαλό του Ερνέστο Βαλβέρδε είναι μόνο το παιχνίδι με τον ΟΦΗ. Αυτό έκανε σαφές ο ισπανός τεχνικός των ερυθρολεύκων κατά την διάρκεια συνέντευξης τύπου στις εγκαταστάσεις του Ρέντη. «Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρομο ακόμα», δήλωσε ο Βαλβέρδε, σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι «όποιος κάνει λιγότερα λάθη θα το πάρει. Η ουσία, όμως, είναι να μην κατεβαίνουμε στα παιχνίδια με περισσότερη αυτοπεποίθηση από ό,τι πρέπει». Ο προπονητής του Ολυμπιακού παραδέχθηκε ότι χρειάστηκε ένα χρονικό διάστημα μέχρι να συνηθίσει το στυλ του ελληνικού ποδοσφαίρου και των παικτών που αγωνίζονται σε αυτό.