Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

Ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γιώργος Αλογοσκούφης, στη συνεδρίαση της Επιτροπής ...

Τετάρτη, 24 Σεπτεμβρίου 2008 17:55

Ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γιώργος Αλογοσκούφης, στη συνεδρίαση της Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής, αναφερόμενος στην απεργία των τελωνειακών υπαλλήλων, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Δεν είναι δυνατόν ένας κλάδος καλοπληρωμένων δημοσίων υπαλλήλων να επιχειρεί να κρατήσει όμηρο την ελληνική οικονομία και την ελληνική κοινωνία, επειδή θέλουν οι ίδιοι να διαχειρίζονται τον Ειδικό Λογαριασμό του επιδόματος που εισπράττουν.