Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΟΛΗΣ

Ο υπουργός τουριστικής ανάπτυξης Αρης Σπηλιωτόπουλος, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας ...

Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2008 14:14

Ο υπουργός τουριστικής ανάπτυξης Αρης Σπηλιωτόπουλος, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας του Τουρισμού, εγκαινίασε το περίπτερο του ΕΟΤ στο Θησείο.