Multimedia

EPA / ABEDIN TAHERKENAREH/ΑΡΧΕΙΟ

Την τροφοδοσία της ευρωπαϊκής ενεργειακής αγοράς με ιρανικό φυσικό αέριο μέσω αγωγού ...

Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2008 15:12

Την τροφοδοσία της ευρωπαϊκής ενεργειακής αγοράς με ιρανικό φυσικό αέριο μέσω αγωγού που θα διέρχεται από την Τουρκία και την Ελλάδα και θα καταλήγει στη Γερμανία εξετάζει η Τεχεράνη, σύμφωνα με δηλώσεις του ιρανού αναπληρωτή υπουργού Πετρελαίου ¶κμπαρ Τορκάν, όπως μεταδίδει ειδησεογραφικό πρακτορείο «Μπλούμπεργκ». Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε χθες, ο υψηλόβαθμος ιρανός αξιωματούχος δήλωσε ότι το Ιράν διεξάγει συνομιλίες με «γνωστή ευρωπαϊκή εταιρία» για την ανάληψη της διαχείρισης του αγωγού Pars που προβάλει ως ανταγωνιστής τόσο του αγωγού Nabucco που προωθούν οι Βρυξέλλες και η Ουάσινγκτον όσο και του ρωσικού σχεδίου κατασκευής του αγωγού South Stream.