Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / INTIME SPORTS

Με τους τρεις βαθμούς της νίκης έφυγε η Λάρισα από τις Σέρρες, ...

Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2008 12:49

Με τους τρεις βαθμούς της νίκης έφυγε η Λάρισα από τις Σέρρες, άφηνοντας άποντους του γηπεδούχους στα μέχρι στιγμής εντός έδρας παιχνίδια τους. Οι «βυσσινί» επεκράτησαν σχετικά εύκολα με 3-1, και «ρέφαραν» για την ήττα από την Ξάνθη.