Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΒΗΧΟΣ ΝΙΚΟΣ

Μεγάλη ευκαρία να βρεθεί στην κορυφή μαζί με τον Ολυμπιακό, πριν το ...

Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2008 12:57

Μεγάλη ευκαρία να βρεθεί στην κορυφή μαζί με τον Ολυμπιακό, πριν το μεταξύ τους «ντέρμπι» έχασε η ΑΕΚ, μετά την ισοπαλία 2-2 με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη. Οι «κιτρινόμαυροι» σώθηκαν την τελευταία στιγμή από την ήττα, χάρη σε γκολ του Παντελή Καφέ στις καθυστερήσεις.