Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / MEGAPRESS/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ

Τον πρώτο του βαθμό και μάλιστα εκτός έδρας πήρε ο Πανθρακικός στο ...

Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2008 13:04

Τον πρώτο του βαθμό και μάλιστα εκτός έδρας πήρε ο Πανθρακικός στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας. Η ομάδα της Κομοτηνής απέσπασε «λευκή» ισοπαλία στο «Καυτανζόγλειο» από τον Ηρακλή (0-0), που δεν έχει «γευθεί» ακόμη τη χαρά της νίκης αν κι έχει δώσει τρία ματς στην έδρα του.