Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν μπροστά στο Δικαστικό Μέγαρο στη Θεσσαλονίκη οι εργαζόμενοι στις ...

Τετάρτη, 08 Οκτωβρίου 2008 17:04

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν μπροστά στο Δικαστικό Μέγαρο στη Θεσσαλονίκη οι εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ, διαμαρτυρόμενοι για τις ιδιωτικοποιήσεις και την υπόθεση SIEMENS.