Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΣΑΪΤΑΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ

Εμποροβιοτέχνες πραγματοποίησαν συγκέντρωση στην Πλατεία Ομονοίας και πορεία προς το Υπουργείο Οικονομικών ...

Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2008 15:17

Εμποροβιοτέχνες πραγματοποίησαν συγκέντρωση στην Πλατεία Ομονοίας και πορεία προς το Υπουργείο Οικονομικών ενώ στην συνέχεα κατέλαβαν τα γραφεία της Εθνικής συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.