Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
«Η SKODA ΞΑΝΘΗ απεφάσισε και υπέγραψε σήμερα την 23.10.2008, νέο Τηλεοπτικό Συμβόλαιο με την ΕΡΤ χρονικής διάρκειας τριών ετών, (όσο διαρκεί και η σύμβαση που θα υπογραφεί μεταξύ των 14 ή 15 ομάδων της ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ και του νέου φορέα), και με μικρότερο οικονομικό αντάλλαγμα από αυτό που θα έπαιρνε, εάν συμμετείχε από τον πρώτο χρόνο έμμεσα στην Κεντρική Τηλεοπτική Διαχείριση, (οικονομική διαφορά καλυπτόμενη από την ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ), και κανονικά από τον δεύτερο χρόνο», τονίστηκε σε επιστολή που υπογράφεται από τον ιδιοκτήτη της ακριτικής ΠΑΕ, Χρήστο Πανόπουλο (Δ), με αφορμή την αποχώρησή της ομάδας από την κεντρική διαχείριση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.