Multimedia

REUTERS / ALESSIA PIERDOMENICO

Το συμβούλιο του δήμου της Νέας Υόρκης υπερψήφισε απόψε την πρόταση για ...

Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου 2008 12:40

Το συμβούλιο του δήμου της Νέας Υόρκης υπερψήφισε απόψε την πρόταση για παράταση της θητείας του δημάρχου και των δημοτικών συμβούλων και για τρίτη τετραετία, από τις δύο που επιτρεπόταν μέχρι σήμερα, ανοίγοντας έτσι το δρόμο στον Μάικλ Μπλούμπεργκ (φωτό) να είναι και πάλι υποψήφιος ώστε να βοηθήσει την πόλη να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση. Ο Μπλούμπερ, πρώην χρηματιστής και αυτοδημιουργήτος δισεκατομμυριούχος, εξελέγη για πρώτη φορά δήμαρχος το 2001 και επανεξελέγη το 2005.