Multimedia

AΠΕ / ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΡΑΠΑΝΗΣ

Δεύτερη διαδοχική νίκη για τον Πανιώνιο στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας, ...

Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2008 11:07

Δεύτερη διαδοχική νίκη για τον Πανιώνιο στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας, καθώς οι «κυανέρυρθοι» επικράτησαν εύκολα στο Παγκρήτιο 5-2 του Εργοτέλη, στο πλαίσιο της 7ης ημέρας. Από δύο γκολ πέτυχαν οι Χούτος (22΄ με πέναλτι και 77΄) και Ρεκόμπα (27΄, 61΄), και ένα ο Κουμορτζί (84΄), ενώ για τους Κρητικούς σκόραρε ο Γραμμόζης (76΄ με πέναλτι και 86΄).