Multimedia

REUTERS / ADAM HUNGER

Οι Σέλτικς έπαιξαν σαν πρωταθλητές και ξεκίνησαν με το δεξί τη νέα ...

Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2008 15:50

Οι Σέλτικς έπαιξαν σαν πρωταθλητές και ξεκίνησαν με το δεξί τη νέα σεζόν στην άλλη άκρη του Ατλαντικού και στο πρωτάθλημα του ΝΒΑ, καθώς επικράτησαν των Καβαλίερς με 90-85 στη Βοστώνη.