Multimedia

AΠΕ / ΝΙΚΟΣ BHXOΣ

Μία εβδομάδα μετά την παραίτηση του Ντέμη Νικολαΐδη και τη νίκη-θρίλερ επί ...

Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2008 12:19

Μία εβδομάδα μετά την παραίτηση του Ντέμη Νικολαΐδη και τη νίκη-θρίλερ επί του Αστέρα Τρίπολης, η «Ενωση» απέτυχε να πάρει το πρώτο εφετινό «διπλό» στην Ξάνθη, καθώς στο διάστημα της υπεροχής της (β΄ ημίχρονο) το μόνο που κατάφερε ήταν να φτάσει στην ισοφάριση. Σα να μην έφταναν όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΑΕΚ, ήρθε και ο σοβαρότατος τραυματισμός του Ρέφικ Τζεμπούρ να προσθέσει ένα ακόμη στην «Ενωση» εν όψει της συνέχειας του πρωταθλήματος.