Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / INTIME SPORTS/ΒΗΧΟΣ ΝΙΚΟΣ

Η ΑΕΚ πήρε δύσκολα το εισιτήριο για την επόμενη φάση του Κυπέλλου ...

Τρίτη, 11 Νοεμβρίου 2008 20:49

Η ΑΕΚ πήρε δύσκολα το εισιτήριο για την επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος κερδίζοντας τον Ηλυσιακό στο Αιγάλεω με 1-2 στην παράταση. Τα τέρματα των νικητών σημείωσαν οι Μπλάνκο (94΄) και Καφές (106΄), ενώ για τους γηπεδούχους ισοφάρισε προσωρινά ο Τσιτσομήτσος στο 99΄.