Multimedia

REUTERS / KONSTANTIN CHERNICHKIN

Πολίτες της Ουκρανίας κατέβηκαν στους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν για την τετραπλή ...

Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2008 16:50

Πολίτες της Ουκρανίας κατέβηκαν στους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν για την τετραπλή αύξηση του κόστους των μέσεων Μαζικής Μεταφοράς στην χώρα.