Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
«Όλοι κρινόμαστε. Και η κυβέρνηση. Αν ήμουν κυβερνητικό στέλεχος, θα σας απαντούσα. ¶λλοι πρέπει να απαντήσουν. Πρέπει να ήμασταν πιο άμεσοι και πιο αποτελεσματικοί», δήλωσε ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Ψωμιάδης, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου που έδωσε σήμερα για τις καταστροφές στη συμπρωτεύουσα.