Multimedia

EUROKINISSI / Φ.ΤΡΥΨΑΝΗ

«Όλοι κρινόμαστε. Και η κυβέρνηση. Αν ήμουν κυβερνητικό στέλεχος, θα σας απαντούσα. ...

Τρίτη, 09 Δεκεμβρίου 2008 13:40

«Όλοι κρινόμαστε. Και η κυβέρνηση. Αν ήμουν κυβερνητικό στέλεχος, θα σας απαντούσα. ¶λλοι πρέπει να απαντήσουν. Πρέπει να ήμασταν πιο άμεσοι και πιο αποτελεσματικοί», δήλωσε ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Ψωμιάδης, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου που έδωσε σήμερα για τις καταστροφές στη συμπρωτεύουσα.