Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Σε... δεύτερη μοίρα έχει περάσει για τον Ολυμπιακό η νίκη επί της Ξάνθης, με την οποία οι «ερυθρόλευκοι» έκαναν ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου. Αυτό που απασχολεί τους ανθρώπους της ομάδας αλλά και το σύνολο των οπαδών της, είναι η εξέλιξη που θα έχει το πρόβλημα υγείας που προέκυψε με τον Ντάρκο Κοβάσεβιτς.