Multimedia

EPA / STR

Από την επιδημία της χολέρας που πλήττει την Ζιμπάμπουε έχουν μέχρι σήμερα ...

Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 17:58

Από την επιδημία της χολέρας που πλήττει την Ζιμπάμπουε έχουν μέχρι σήμερα χάσει την ζωή τους περίπου 2 χιλιάδες άτομα και περίπου 40 χιλιάδες έχουν ασθενήσει, ανακοινώθηκε σήμερα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας(ΠΟΥ). Στη φωτογραφία ένα παιδί λαμβάνει θεραπεία σε καταυλισμό στο χωριό Μαντίμπο.