Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Από την επιδημία της χολέρας που πλήττει την Ζιμπάμπουε έχουν μέχρι σήμερα χάσει την ζωή τους περίπου 2 χιλιάδες άτομα και περίπου 40 χιλιάδες έχουν ασθενήσει, ανακοινώθηκε σήμερα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας(ΠΟΥ). Στη φωτογραφία ένα παιδί λαμβάνει θεραπεία σε καταυλισμό στο χωριό Μαντίμπο.