Multimedia

EPA / URIEL SINAI

«Εκ μέρους του κράτους, της κυβέρνησης και των πολιτών του Ισραήλ εκφράζω ...

Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2009 10:28

«Εκ μέρους του κράτους, της κυβέρνησης και των πολιτών του Ισραήλ εκφράζω την βαθιά λύπη μου για τις ανθρώπινες απώλειες», δήλωσε ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Εχούντ Ολμέρτ, τονίζοντας ότι είναι έτοιμος να συνεργαστεί με τους ευρωπαίους ηγέτες για να βοηθήσει στην ευημερία των Παλαιστίνιων στην Λωρίδα της Γάζας.