Multimedia

AΠΕ / ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ

Με 9-8 στα πέναλτι (κανονικός αγώνας και παράταση 0-0), ο ΠΑΟΚ πήρε ...

Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2009 10:36

Με 9-8 στα πέναλτι (κανονικός αγώνας και παράταση 0-0), ο ΠΑΟΚ πήρε το εισιτήριο για την προημιτελική φάση του Κυπέλλου, όπου θα αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό. Μέτριο από πλευράς ποιότητας ήταν το πρώτο ημίχρονο.