Multimedia

REUTERS / DARREN WHITESIDE

Οι αδελφές Σερένα και Βένους Ουίλιαμς κατέκτησαν το τρόπαιο σε τουρνουά γκραν ...

Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2009 11:28

Οι αδελφές Σερένα και Βένους Ουίλιαμς κατέκτησαν το τρόπαιο σε τουρνουά γκραν σλαμ, για όγδοη φορά στην καριέρα τους. Οι Αμερικανίδες τενίστριες, επικράτησαν στον τελικό του διπλού στο Οπεν της Αυστραλίας, με 6-3, 6-3 των Ντανιέλα Χαντούτσοβα και Αϊ Σουγκιγιάμα.