Multimedia

EPA / AARON UFUMELI

Η επιδημία της χολέρας, μία από τις χειρότερες που έχουν πλήξει τη ...

Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2009 16:12

Η επιδημία της χολέρας, μία από τις χειρότερες που έχουν πλήξει τη Ζιμπάμπουε, έχει στοιχίσει τη ζωή σε 3.400 ανθρώπους, ενώ 69.593 έχουν ασθενήσει από την εμφάνισή της, τον Αύγουστο, σύμφωνα με τον τελευταίο απολογισμό που ανακοινώθηκε σήμερα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Ο ΠΟΥ εκτιμά πως οι μισοί από τα 12 εκατομμύρια κατοίκους της Ζιμπάμπουε είναι πιθανό να έχουν μολυνθεί από τον βάκιλλο της χολέρας, ο οποίος μεταδίδεται από βρόμικα νερά.