Multimedia

REUTERS / STRINGER

Δεκαεπτά νοσηλευόμενοι σε νοσοκομείο εκστρατείας στην Πουτουματαλάν, εμπόλεμη ζώνη στο βόρειο τμήμα ...

Τετάρτη, 11 Φεβρουαρίου 2009 11:37

Δεκαεπτά νοσηλευόμενοι σε νοσοκομείο εκστρατείας στην Πουτουματαλάν, εμπόλεμη ζώνη στο βόρειο τμήμα της Σρι Λάνκα, σκοτώθηκαν όταν αυτό βομβαρδίστηκε, ανακοίνωσε ο Ερυθρός Σταυρός χθες Τρίτη, ενώ η κυβέρνηση στο Κολόμπο κατηγόρησε τους αντάρτες Τίγρεις της μειονότητας των Ταμίλ ότι «σφαγίασαν» 19 αμάχους που προσπαθούσαν να διαφύγουν.