Multimedia

EUROKINISSI / ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ

Απεργούν και σήμερα οι νοσοκομειακοί γιατροί, ενώ το μεσημέρι πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω ...

Παρασκευή, 13 Φεβρουαρίου 2009 16:04

Απεργούν και σήμερα οι νοσοκομειακοί γιατροί, ενώ το μεσημέρι πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από υπουργείο Υγείας. Τα δημόσια νοσοκομεία παραμένουν και σήμερα με προσωπικό ασφαλείας, λόγω της συνεχιζόμενης - για δεύτερη ημέρα - απεργίας των νοσοκομειακών γιατρών της χώρας, εν μέσω εντάσεων για τις αλλαγές που έχουν επέλθει στην υπογραφείσα συλλογική σύμβαση του κλάδου, με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Διαρκή Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής.