Multimedia

AΠΕ / ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΓΙΑΝΝΗ

Την τελική του συνεννόηση με τον πρόεδρο του ΑΣΕΠ, Γιώργο Βέη, προκειμένου ...

Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2009 15:52

Την τελική του συνεννόηση με τον πρόεδρο του ΑΣΕΠ, Γιώργο Βέη, προκειμένου να γίνουν οι προσλήψεις νοσηλευτικού προσωπικού, μέσω του ΑΣΕΠ, ανακοίνωσε στη Βουλή, ο υπουργός Υγείας, Δημήτρης Αβραμόπουλος.