Multimedia

REUTERS / AMMAR AWAD

Το υπουργείο Οικισμού του Ισραήλ σχεδιάζει έναν ευρύ και εντατικό εποικισμό στην ...

Τρίτη, 03 Μαρτίου 2009 14:13

Το υπουργείο Οικισμού του Ισραήλ σχεδιάζει έναν ευρύ και εντατικό εποικισμό στην Δυτική Όχθη, διπλασιάζοντας το αριθμό των εποίκων στην περιοχή, μετέδωσε το στρατιωτικό ραδιόφωνο. Το σχέδιο αυτό που θα πρέπει να εγκρίνει η επόμενη κυβέρνηση της χώρας, προβλέπει την οικοδόμηση 73.000 κατοικιών μέσα στα επόμενα χώρια που θα έχουν τη δυνατότητα να στεγάσουν περίπου 280.000 ανθρώπους.