Multimedia

REUTERS / MYKOLA LAZARENKO

Ο Πρόεδρος της Ουκρανίας Βίκτορ Γιούσενκο και η πρωθυπουργός Γιούλια Τιμοσένκο ανακοίνωσαν ...

Τρίτη, 03 Μαρτίου 2009 17:35

Ο Πρόεδρος της Ουκρανίας Βίκτορ Γιούσενκο και η πρωθυπουργός Γιούλια Τιμοσένκο ανακοίνωσαν τη Δευτέρα ότι κατέληξαν σε συμφωνία για το σχέδιο δράσης που πρέπει να ακολουθήσουν ώστε να συνεχιστεί η ενίσχυση της χώρας από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.