Multimedia

EUROKINISSI

Η κρίση μπορεί να είναι και ευκαιρία για κάτι διαφορετικό και πετυχημένο. ...

Τρίτη, 17 Μαρτίου 2009 14:23

Η κρίση μπορεί να είναι και ευκαιρία για κάτι διαφορετικό και πετυχημένο. Όπως συμβαίνει, για παράδειγμα, με την επιτυχημένη πορεία της αλυσίδας εστιατορίων «Souvlakihut» των ομογενών Ιωάννη και Βασίλη Φωτιάδη στην Αυστραλία. H συγκεκριμένη εταιρεία σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 14% φέτος, ως αποτέλεσμα της προσφοράς δωρεάν μερίδας φαγητού για τα παιδιά και της βελτίωσης των υπηρεσιών της προς τους πελάτες.