Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ

Μέλη του ΠΑΜΕ κατέλαβαν το κτίριο του Υπουργείου Ανάπτυξης στην πλατεία Κάνιγγος ...

Τρίτη, 17 Μαρτίου 2009 16:29

Μέλη του ΠΑΜΕ κατέλαβαν το κτίριο του Υπουργείου Ανάπτυξης στην πλατεία Κάνιγγος και κρέμασαν γιγάντιο πανό διαμαρτυρίας από την οροφή του κτιρίου.