Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Εγκαινιάστηκε σήμερα η συλλογή κυπριακών αρχαιοτήτων στην ειδική αίθουσα του Αρχαιολογικού Μουσείου της Αθήνας, στην οποία θα εκτίθενται μόνιμα αρχαιότητες από τη Μεγαλόνησο. Εκατόν τριάντα χρόνια μετά την απόκτηση, από το ΕΑΜ, του πρώτου αρχαίου κυπριακού αγγείου, δυο Πρόεδροι της Δημοκρατίας, οι κύριοι Κ. Παπούλιας και Δ. Χριστόφιας, παρέστησαν στην τελετή, παρουσία του υπουργού Πολιτισμού, Αντώνη Σαμαρά, και σύσσωμων των αρχαιολογικών κοινοτήτων των δύο χωρών.