Multimedia

EUROKINISSI / Γ.ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ

Το υπουργείο Υγείας έχουν καταλάβει μέλη της Πανελλήνιας Συνδικαλιστικής Ομοσπονδίας Νοσηλευτικού ...

Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2009 10:55

Το υπουργείο Υγείας έχουν καταλάβει μέλη της Πανελλήνιας Συνδικαλιστικής Ομοσπονδίας Νοσηλευτικού Προσωπικού. Οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν από σήμερα 48ωρη απεργία με αίτημα προσλήψεις σε νοσηλευτικό προσωπικό.