Multimedia

AΠΕ / ΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

Την πιο πολύτιμη -έως τώρα- εκτός έδρας νίκη της πέτυχε η Λάρισα, ...

Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2009 13:02

Την πιο πολύτιμη -έως τώρα- εκτός έδρας νίκη της πέτυχε η Λάρισα, στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας. Οι «βυσσινί» επικράτησαν 2-0 του Ηρακλή στο «Καυτανζόγλειο» και πλέον βρίσκονται «αγκαλιά» με την 5η θέση και τη συμμετοχή τους στα πλέι οφ. Τα γκολ πέτυχαν οι Ζουράφσκι (73΄) και Τουμέρ Μετίν (83΄).