Multimedia

AΠΕ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ

Ενα «ήσυχο» απόγευμα πέρασε ο Παναθηναϊκός, που επικράτησε 2-0 της Ξάνθης στο ...

Δευτέρα, 06 Απριλίου 2009 12:53

Ενα «ήσυχο» απόγευμα πέρασε ο Παναθηναϊκός, που επικράτησε 2-0 της Ξάνθης στο ΟΑΚΑ. Ο Σαλπιγγίδης στο 42΄ και ο Γκάμπριελ στο 66΄ σκόραραν για το «τριφύλλι» που παραμένει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας.